Zgodnie ze Statutem Polskiego Towarzystwa Ewangelickiego (PTEw) corocznie odbywa się Walne Zebranie Delegatów. W tym roku Zebranie, które pierwotnie zostało zwołane na 21 marca 2020 r. w Katowicach, zostało odwołane ze względu na pandemię koronawirusa COVID-19. Zarząd Główny PTEw zdecydował wówczas o zorganizowaniu Walnego Zebrania w trybie zdalnym, poprzez głosowania e-mailowe.
Taka formuła oczywiście nie pozwala na przeprowadzenie pełnej dyskusji nad sprawozdaniami, zgłoszonymi wnioskami, a zwłaszcza nad planami dalszej działalności Towarzystwa. W związku z tym tegoroczne Zebranie zostało ograniczone do przeprowadzenia najpilniejszych spraw, głównie tych związanych z formalnymi wymogami. Bardziej złożone tematy, np. te związane ze zmianami w statucie, zostaną podjęte na przyszłorocznym Walnym Zebraniu, o ile wówczas sytuacja na to pozwoli.
W związku z tym dzisiaj wszyscy delegaci otrzymali drogą e-mailową materiały Zebrania, sprawozdania, protokoły, projekty uchwał oraz karty do głosowania. Prosimy zatem wszystkich delegatów o sprawdzenie swoich skrzynek e-mailowych oraz o wzięcie udziału w tych głosowaniach. Po formalnym zakończeniu Zebrania poinformujemy Państwa o podjętych podczas niego uchwałach. Zbieranie głosów i ich podliczenie zajmie kilka dni.
Odpowiedz